ANIE ADINIE VITAMINS STORE

Sunday, 23 November 2014

Gatalnya..!!! Jangan biarkan ia menyerang lagi..Nasib bertemu dengan penawarnya..Terima kasih Set alergk shaklee ...

Assalamualaikum~

Selamat petang semua..Ok hari macam rasanya mau share entry pasal Alergik..
Tahu ka apa itu Alergik atau alahan ? Mungkin banyak yang alami alergik ni kan?
Tapi masih tidak tahu cara nak menghilangkan alergik ni..

Alergik macam ni yang saya selalu kena
Saya juga mempunyai masalah Alergik,Sangat rasa tidak selesa bila terkena alergik ni ..
Nak menangis pun ada..nak marah pun ada macam-macam perasaan ketika tu ...
Saya tak tahu nak kategorikan alergik saya ni pada makanan atau memang akan menjadi penyakit ,
Sebab sentiasa alergik saya kena..Saya mula alergik ketika saya masih 10tahun lagi (seingat saya)..

Waktu saya terkena alergik tu ketika lepas saya balik bermain di padang dengan kawan-kawan ketika tinggal di Quarter balai polis..Sebab saya rapat dengan Arwah ayah time tu (biasalah anak perempuan seorang rapat sama ayah)..saya balik rumah mengadu badan saya bengkak sebab bergaru-garu..Gatalnya tuhan je yang tahu..sampai nangis-nangis.Arwah ayah saya bawa pegi hospital,kena bagi ubat sapu dan ubat dalam bentuk pil,yang pasti bila makan ubat tu past akan menyebabkan mengantuk ,asal alergik keluar sapu dengan krim tu ..

Dari situ mama saya bagi pantang makan seafood kecuali ikan..Sampai dah besar pun takut benda alah ni ..nak makan udang ,nak makan ketam  dan nak makan sotong kena berfikir 2-3 kali..sebab tak tahan gatal-gatal.Tapi sejak naik p sekolah menengah saya mula perasan alergik saya akan tiba-tiba datang walaupun saya tidak langsung makan seafood..pernah pergi sekolah tiba-tiba muka dan tangan membengkak..tiba-tiba alergik keluar..cikgu bawa pi bilik rehat untuk berikan ubat..

Dan suda kawin plak lain lagi alergiknya..Bukan seja makan seafood tetapi alahan dengan kuku.Kulit menjadi sangat senstif..kadang-kadang En.husband pun takut juga alergik saya..terlalu sensitif..
Tetapi syukur sangat mungkin ini jalan yang ALLAH nak tunjukkan kat saya..Dia kenalkan saya dengan produk shaklee.Dengan pengambilan yang konsisten pelan-pelan alergik saya turut hilang..
Syukur sangat..


Pengambilan konsisten ALFALFA dan VITA-C shaklee membantu menyembuhakan masalah alergik saya..Sekarang nak makan Seafood pun tiada masalah..kalo iya alergik keluar lepas makan seafood saya akan cepat-cepat ambil 3 biji alfalfa..

Dan saya akan gunakan HERBAL BLEND sebagai lotion harian saya...Wajib ada dalam beg untuk pergi kemana seja..pakai bila-bila masa...

Kena berusaha mencari penawar segala masalah kesihatan kita..IN sha Allah kalo kita betul-betul mahu pasti kta akan dapat..Jangan biarkan alergk menyerang tanpa mencari ubatnya..Kalo anda mepunyai masalah seperti saya..Sy sangat sarankan kamu mengmbil vitamin ini secara konsisten.

---------------------------------------------


PEMBELIAN , PERTANYAAN DAN KONSULTASI HUBUNGI 

SID TERHEBAT :

ANIE ADINIE 
ID : 950762
SMS/WHATSAPP 010-7907731


No comments:

Popular Posts

Translate