~ ANIE ADINIE ~

Sunday 23 November 2014

KISAH SAYA DAN SHAKLEE! PENGEDAR SAH SHAKLEE RANAU , KENINGAU DAN SELURUH MALAYSIA

ASSALAMUALAIKUM~

Entry kali ni nak kenalkan siapa empunya milik blog ni ...
nama je kenal tapi empunya blog masih belum perkenalkan diri..
Ok ni serba sedikit latar belakang pasal saya..

Sy Anie Adinie pengedar sah shaklee bagi kawasan pekan ranau , keningau dan seluruh malaysia.
Nama penuh saya ialah NUR ZAWANI BINTI KAMAL dan lebih di kenali dengan gelaran ANIE ADINIE..
Sy merupakan seorang isteri dan kami masih belum di kurniakan cahaya lagi..In Sha Allah ada rezeki nanti dapat lah tu ..
Sy tinggal di kg.rapak ranau dan tidak bekerja,Full time buat shaklee lah nie..




Saya join shaklee pada tahun 2013...sy join shaklee pada mulanya hanya sekadar suka-suka..
Tetapi dari sekadar suka-suka bertukar menjadi sayang pada bisnes shaklee..
Kenapa menjadi sayang ?? 

Sebab sy terharu dengan konsep yang ada pada bisnes ni..bukan sistem piramid yang downline kerja keras upline goyang kaki duit masuk ke akaun upline.. NO..NO..NO..
Dalam shaklee siapa yang berusaha dia yang akan dapat duit..kita boleh potong line upline kita..maksudnya kita naik pangkat dulu dari upline kita..
Dan yang menjadi saya sayang sebab kami di sini seperti keluarga..Upline kita hormat seperti mak kita,Downline kita sayang macam anak sendiri ..Sentiasa guide and mentor dari upline-upline..

Walaupun Master-master suda berjaya buat shaklee mereka tidak lupa pada newbie-newbie macam kami..
Mereka tetap memberikan ilmu-ilmu ,tips-tips dan sebagainya.
Upline-upline juga sentiasa membantu downline-downline..
Memberi tanpa rasa jemu..

Bonus yang di berikan pula bersesuaian dengan usaha kita..
Bonus kita yang tentukan berapa jumlah..
Kalo nak bonus banyak kenalah berusaha cari sale.
Alhamdulillah ,selepas 6 bulan join shaklee sy naik pangkat kepada SUPERVSOR..
tangga pertama dalam bisnes shaklee..Bonus yang dapat setelah naik pangkat saya ialah 4 angka.
Terima kasih shaklee bagi saya merasa gaji/bonus 4 angka setiap bulan..

Bagi saya dalam bisnes shakleelah yang terbaik..
Itulah kenapa saya masih lagi kekal bersama shaklee walaupun suda bertahun-tahun..
Walaupun kadang-kadang bisnes ada turun naiknya..Tapi tu lah mematangkan saya berada di sini..
suka duka saya di sini memotvasikan lagi diri saya ke arah kebaikkan.

Sekian sahaja kisah saya ...lain masa nanti saya akan share lagi kisah saya di shaklee..


TERIMA KASIH TAK TERHINGGA KEPADA :

SUAMI SAYA
UPLINE SAYA
MENTOR SAYA 
DOWNLINE SAYA
SHAKLEE MALAYSIA
CUSTOMER TERSAYANG
DAN SEMUA MEREKA YANG SENTIASA SUPPORT SAYA.

SAYA SAYANG KAMU SEMUA ~






No comments:

Popular Posts

Translate