ANIE ADINIE VITAMINS STORE

Thursday, 19 March 2015

Masalah rambut gugur? Atasi dengan zinc complex shaklee

Assalamualaikum

Masalah rambut gugur sering menghantui semua orang tidak kira umur mahupun golongan dan jantina..Bila sikat rambut pasti helaian rambut bertaburan di atas lantai belum lagi yang tertingsal d sikat rambut.Sebenarnya kekurangan zinc dalam badan adalah salah satu punca masalah rambut gugur..

Zinc merupakan Vitamin yang di perlukan oleh tubuh dalam aktiviti metabolisma badan sebagai komponen penting enzim.Zinc memainkan peranan penting dalam imunisasi ,pertumbuhan ,dan perkembangan seksual seseorang.

Zinc Complex shaklee suda terbukti berkesan pada ramai orang yang mempunyai masalah rambut gugur.buktinya? Jom terjah ...!!


ANTARA TESTIMONI ZINC UNTUK MASALAH RAMBUT GUGUR



Tiada masalah yang tidak boleh diselesaikan,semua perlukan ikhtihar dan jalan untuk menyelesaikan masalah kita.Apa yang pasti yakin masalah kita akan selesai.


---------------------------------------------------
PEMBELIAN ,PERTANYAAN DAN KONSULTASI HUBUNGI 
SID TERHEBAT ANDA:

NAMA FB : ANIE ADINIE
ID : 950762
SMS/WHATSAPP :010-7907731
EMAIL:ADINIE_MZ@YAHOO.COM

Wednesday, 11 March 2015

Kebaikkan lecithin shaklee yang terbaik untuk semua peringkat umur..

Assalamualaikum~

Selamat pagi semua..semoga semua sihat selalu.walaupun sesibuk macamana pun kesihatan jangan abaikan k..Kesihatan yang baik menyempurnakan lagi hari kita..
Meh hari ni sy share sikit kebaikkan Lecithin shaklee..Selama ni semua orang hanya tau Lecithin tu hanya untuk mereka yang mahu kuruskan..untuk pecahkan lemak je..Sebenarnya Lecithin shaklee ada pelbagai kebaikkan pada kesihatan kita..bukan hanya fungsi nak kurus je..

Lecithin d kenali sebagai PEMECAH/BAKAR lemak.Dan berasaskan dari sumber semulajadi dari kacang  soya.Setiap kapsul lecithin 530mg lecithin.



KEBAIKKAN LECITHIN SHAKLEE
-Membakar lemak
-Mengurangkan sembelit
-Menurunkan paras kolesterol dalam serum
-Mencantikkan kulit
-Menengangkan kulit
-Melembutkan kulit
-Mengandungi Asid lemak penting untuk tubuh
-Menghalang tekanan darah tinggi
-Menghalang kejadan batu karang
-Meningkatkan daya ingatan
-Meringgankan stress
-Memperbaiki masalah prostat lelaki
-Menghalang pembetukkan lemak
-Mengurangkan nyanyuk bagi orang tua
-Mengurangkan masalah bengkak susu bagi ibu menyusu
Dan banyak lagi..

Sememangnya terlalu banyak kelebihan Lecitihn yang masih ramai lagi yang tidak tahu..bukan hanya untuk wanta sahaja tetapi semua golongan boleh mengambil lecitihn ni ..Nak KURUS,nak CANTIK ,Nak SIHAT ..maka lecithin juga antara produk yang sesuai..Sebotol hanya RM52.50 ...

--------------------------------------------------

PEMBELIAN ,PERTANYAAN DAN KONSULTASI PERCUMA HUBUNGI 
SID TERHEBAT ANDA : 

NAMA FB : ANIE ADINIE 
ID : 950762
SMS/WHATSAPP : 010-7907731
EMAIL: ADINIE_MZ@YAHOO.COM






Saturday, 7 March 2015

Wanita ini turunkan berat badan sebanyak 20KG setelah bersalin..

ASSALAMUALAIKUM~

Bila bercakap tentang kegemukkan mesti semua rata-rata wanita yang suda berkhawin dan mempunyai anak mahukan badan seperti ketika zaman bujang dulu..mahukan badan yang langsing..
Tetapi rata-rata ibu di luar sana  mengeluh kerana sukar untuk dapatkan kembali berat badan ideal.

Wanita menjadi gemuk secara semulajadi selepas bersalin kerana semasa kehamilan kerana perubahan hormon yang menyebabkan badan mengumpul lemak dan air.

Dan ini akan mengakibatkan ibu-ibu bertambah stress,dan jika di biarkan perasaan stress ni berpanjangan ini akan menyebabkan ibu-ibu malu untuk bergaul dengan orang sekeliling.

Tetapi yang mengejutkan ramai pihak apabila seorang ibu ni dapat turun 20KG sahaja..
Macam mana? meh sama-sama kita saksikan video ni ..banyak info yang bermanfaat yang kita dapat setelah saksikan video ni..



Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.



Wednesday, 4 March 2015

Kebaikkan Zinc complex shaklee untuk semua jantina

Assalamualaikum~

Alhamdulillah masih berkesempatan lagi untuk berkongsi kebaikkan produk terbaik dunia..walaupun selalu on off update..hihihii...mengupdate kena ada idea juga tidak boleh main hentam je..so kalo lama tidak mengupdate tu jangan mara ye....Boleh follow Fb sy ANIE ADINIE ...

Harini nak sangat berkongsi dengan kamu tentang ZINC COMPLEX shaklee ni...Ngam-ngam tengah promosi tau..!!Beli 3 percuma 1 ...lepas dah baca kebaikkan dari zinc complex sy yakin mesti ada yang tak sabar nak beli Zinc..nak cukupkan nutrien zinc dalam tubuh badankan..Antara kebaikkan zinc complex ialah:



KEBAIKKAN ZINC COMPLEX :
- Mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman
- Memperbaikki radang kulit
- Mengurangkan keguguran rambut
- Mengekalkan rangsangan deria bau dan rasa
- Meningkatkan daya ingatan dan daya tumpuan
- Meningkatkan tahap kesuburan
- Membantu pengeluaran insulin
- Membantu masalah keradangan kulit
- Meningkatkan kemampuan seksual bag lelaki
- Melindungi kesihatan prostat lelaki
- Mengurangkan risiko kanser prostat lelaki
- Membantu proses ovulasi  dan pengucupan uterus bagi wanita

Zinc penting untuk kesihatan tubuh badan dan didapati dalam sel-sel seleuruh tubuh badan.Dari bayi sehingga dewasa kita amat memerlukan zinc untuk membesar dan berkembangan dengan baik.Zinc vitamin yang penting juga so jangan abaikan vitamin ini juga.

------------------------

PEMBELIAN ,PERTANYAAN DAN KONSULTASI HUBUNG 
SID TERHEBAT ANDA :

NAMA FB : ANIE ADINIE 
ID : 950762
EMAIL:ADINIE_MZ@YAHOO.COM
SMS/WHATSAPP +6010-7907731
\

Tuesday, 3 March 2015

Triple promosi shaklee kembali lagi pada bulan march..!!!

ASSALAMUALAIKUM~

Apa khabar semuanya hari ni ? harap semua sihat ye...bulan ni promosi triple kembali lagi...
korang mesti nak tahu kan promosi apa bulan ni..?Promosi triple bulan ni ialah ESP ,ZINC dan VITALEA FOR CHILDREN.

Promosi yang terbaik dan sesuai untuk kecantikkan ,kesihatan lelaki , kesihatan rambut ,kesihatan tulang ,kesihatan anak-anak dan sebagainya..

PROMOSI BULAN MARCH :



---------------------------------------------------------
PEMBELIAN , PERTANYAAN ATAU KONSULTASI HUBUNGI 

SID TERHEBAT:

NAMA FB :ANIE ADINIE
ID :  950762
EMAIL :ADINIE_MZ@YAHOO.COM


Popular Posts

Translate