ANIE ADINIE VITAMINS STORE

Wednesday, 23 July 2014

PASTI BERPUAS HATI MENGUNAKKAN BASIC H SHAKLEE


Assalamualaikum~

Ni nak share tentang basic H ni ...
PAsti anda berpuas hati setelah mengunakkan basic H ni..



Tadi tengah berfikir-fikir nak lap cermin...
nak lap atau tak (feeling malas lah tu) ...
Yang malas tu nak bilas balik-balik...
Yelah kalo dah berhabuk tu cermin nak 2-3 lap pakai sabun baru bersih...

Tengah tengok-tengok gambar dalam galery hp ternampak plak gambar BASIC H ni...
Hari tu ada share testimoni orang guna lap cermin ..
Nah nasib hari tu ada belikan mak mentua BASIC H ...
Gi isi air dan  letak 2 titik basic h dalam botol sembur-sembur (botol febrez)
sembur kat cermin yang nak lap....
Kesannya ..Betullah cermin yang sy lap tu berkilat...
Tak perlu lagi nak bilas-bilas guna air paip...
kerja jadi senang je....
Selalu lap 1 jendela jak suda tak larat...
Tp sy boleh lap sehingga 3 jendela...dari ruang tamu ,bilik dan dapur...
Terima kasih Basic H ,Terima kasih shaklee...
Kesan yang sangat puas hati...

Apa yang pasti BASIC H ni SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM
Tiada bahan kimia berbahaya dalam basic H ni..semuanya semulajadi..


------------------------------------------
PEMBELIAN , PERTANYAAN DAN KONSULTASI HUBUNGI : 

ANIE ADINIE VITAMINS STORE
ID: 950762
SMS|WHATSAPP : 010-7907731

ATAU 

PEMBELIAN MELALUI ESELL KLIK SINI


No comments:

Popular Posts

Translate