ANIE ADINIE VITAMINS STORE

Sunday, 21 December 2014

Kebaikkan gla complex shaklee membantu melegakan masalah senggugut yang teruk

Assalamualaikum~

Selamat malam semua..Apa khabar semua? Harapan sy semoga korang semuanya sihat selalu ..
Korang pernah tak mengalami masalah senggugut yang teruk ? Dan terpaksa ambil MC ..
Semua wanita tidak terlepas untuk mengalami masalah senggugut,dan keadaan senggugut adalah berbeza-beza.




Senggugut ialah kesakitan yang di alami di bahagian bawah perut atau pelvis semasa haid.Pelvis terletak d tempat rahim.ovari (kilang telur) dan saluran falapio dan juga pundi kencing.Dalam bahasa english senggugut di sebut "dysmenorhoea".

Sakitnya senggugut tu alahai wanita je yang tahu...kekadang ada suami yang fikir sakitnya senggugut tu hanya macam sakit perut biasa..Kalo saya sendiri juga terkena senggugut mesti rasa nak baring je menahan rasa sakit tu..Saya Selalu letak minyak angin di pinggang untuk melegakkan senggugut..Tetapi bukan mudahh senggugut tu hilang..kekadang terpaksa menahan kekadang terpaksa beli ubat kat farmasi.

Kekadang masalah senggugut ni di anggap perkara remeh sesetengah wanita,Tetapi tahukah jika dibiarkan lama-lama ia boleh menyebabkan endometriosis.Endometriosis boleh menyebabkan pada kemandulan.

Wahai para kaum hawa mari kita menyelesaikan masalah senggugut teruk kita dengan GLA COMPLEX shaklee..Kenapa GLA COMPLEX shaklee ? Apabila sesorang mengalami senggugut ia akan melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya dan ini menyebabkan kadar gamma linolenic acid (GLA) yang amat diperlukan menurun.Gla complex shaklee perlu di ambil untuk mengimbangi kekurangan GLA dalam badan dan mengurangkan senggugut.


KEBAIKKAN GLA COMPLEX :
-Menbantu mengawal dan mengatur kitaran haid
-Melegakan PMS
-Membantu meningkatkan kesuburan
-Mengecutkan cyst
-Membantu menangani dalam masalah menopus
-Menjadikan kulit sihat berseri-seri
-Mengandungi vitamin E yang menguatkan dinding arteri
-Melambatkan proses penuaan
-Mengurangkan blood-clot yang menyebabkan serangan jantung
-Mengelakkan ekczema
-Menguatkan imuniti tubuh
-Mengawal kencing manis dan darah tinggi



Sememangnya lebih baik mencegah dari merawat,Berikhtiharlah mencari penawar kepada masalah kesihatan.Dengan izin Allah In Sha Allah kita akan sentiasa sihat.

------------------------------------------

PEMBELIAN ,PERTANYAAN DAN KONSULTASI HUBUNGI 

SID TERHEBAT ANDA :


ANIE ADINIE 
ID:950762
SMS/WHATSAPP 010-7907731







No comments:

Popular Posts

Translate