~ ANIE ADINIE ~

Monday 28 November 2016

IMPIAN saya 20 tahun akan datang



Assalamualaikum 

Apa impian saya 20 tahun akan datang ??
Banyakkkk...tapi saya ambil yang penting bagi saya lah 😂
Dan OFF COZ lah time tu saya berjaya dalam bisnes shaklee.7figure income in month 😍 dan saya berjaya jadi MASTER COORDINATOR ..

InsyaAllah sy hampir masuk FIVE series dah time tu ...maybe bakal grandmother? hahaha 

Sy mau ada rumah sendiri..Rumah yang sangat selesa..dan saya juga mau pastikan saya dapat beli rumah untuk anak-anak saya..

kereta idaman mestilah wajib ada..Saya sangat admire dengan BMW X6 MERAH 😍😍..InsyaAllah wajib ada ne nanti. 


Bebas segala hutang-piutang.Dan hidup bahagia bebas tanpa hutang walapun 1sen.InsyaAllah ....

 Dapat laksanakan impian sy nak bantuuuu ramai orang susah terutama anak yatim 😍..Dan saya juga merupakan penderma yang konsisten menderma di rumah-rumah anak yatim di ranau.Kalo ada rezeki mau tubuhkan rumah anak yatim.

Time tu juga sy dapat menikmati keindahan alam yang sangat indah di semua negara..tanpa fkir perbelanjaan sebab sy akan menikmati kebebasan dalam kewangan 😍Mau travel keliling dunia lah katakan ..
Menghabiskan sisa2 cinta bersama suami (cehhhh....ayat..)😂😂

Dan sy dapat bahagiakan ibu2 tersayang n family tercinta 😍..berikan yang terbaik untuk mereka semua 😍

Korang apa perancangan 20 tahun dari sekarang ? 

jom kongsi..

#Gempro
#Polluxfamily
#9gemilang
#PengedarshakleeRanau
#Pengedarshaklee_Ranau
#Ceritashaklee_AnieAdinie
#Anie_0107907731



No comments:

Popular Posts

Translate