~ ANIE ADINIE ~

Thursday 29 May 2014

KALAU AKU KAYA

Assalamualaikum..!!!

Jom pagi2 ni kita karoke!!!
Sambil karoke sambil kita tambah semangat2 kita d pagi hari..

Bisnes shaklee memerlukan kita kena sentiasa bersemangat!!
kalo kita DOWN @TIDAK BERSEMANGAT ..
macam mana nak guide newbie2 join bisnes shaklee nie kan...



 
http://youtu.be/E7Z8EoDsyjI 


Lirik lagu yang paling sy suka..!!!

[ALTIMET]
Aku nak gaya hidup aku berubah,
Alangkah indah kalo dah tak susah
Jadi pemilik bukan sewa rumah 
Makan tak habis minum tak sudah
Bil api air semua bayar awal
Tulis cek selamba tak risau batal
Masuk dalam bank semua melopong 
Dalam akaun banyak 0 0 0 0 0

[AWI RAFAEL]
Kalau aku kaya,
Hari-hari Hari raya
Bil-bil jiran keluarga 
aku belanja selamba
Kalau aku kaya
Aku beli segalanya
Bungkuskan semua
Hadiahkan pada mama

Semoga terhibur dengan lagu KALAU AKU KAYA...

No comments:

Popular Posts

Translate