ANIE ADINIE VITAMINS STORE

Tuesday, 13 May 2014

KEBAIKKAN DAN KELEBIHAN MEAL SHAKE SHAKLEE YANG SANGAT HEBAT

Asalam ~
Selamat malam~
memandangkan bulan ni promosi MEAL SHAKE
Nak lah juga cerita tentang kehebatan produk nie~
Dari nama je pun suda menarik kan..kan..

kalo nak tahu dalam gambar ni lah meal shake ~
tgk gambar je pun mesti dah tak sabar nak beli kan~hihihi



APA ITU MEAL SHAKES? 

Meal Shakes adalah dari sumber protein yang mempunyai hidangan lengkap dan asid amino serta pelbagai nutrisinya yang mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi hingga ke dewasa. Ia diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi dan tidak berbahaya untuk digunakan harian.




ANTARA KEBAIKKAN MEAL SHAKE IALAH : 
  • rasa vanila yang menjadi kegemaran kanak-kanak
  • sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas 
  • sesuai untuk seisi keluarga
  • Boleh menjadi instant sahur meal/ breakfast sekeluarga
  • Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral sertakalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak.
  • Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
  • Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
  • Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
  • Meningkatkan selera makan anak
  • Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa
  • Pilihan terbaik buat mereka yang tidak pandai telan supplement berbentuk "tablet"
  • menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
  • amat bagus untuk kanak-kanak yang obesiti 
7 SEBAB KENAPA ANDA PATUT CUBA MEAL SHAKES SHAKLEE 
  • Nutrisi lengkap dengan 24 jenis Vitamin & Mineral
  • Kaya dengan Protein yang membantu menyihatkan sel-sel dan membekalkan nutrisi kepada sel tubuh 
  • Mengandungi Vitamin A, C, E, Zink, Selenium sebagai antioksidan
  • Mengandungi Vitamin B yang lengkap, Zat Besi untuk membentuk sel darah merah yang sihat dan sekaligus menghasilkan kulit yang lebih cantik
  • Mengandungi Asid Folik, Biotin, Kalsium dan Magnesium untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
  • Kaya dengan serat larut yang membantu menyingkirkan lemah berlebihan daripada perut dan usus
  • Minuman multivitamin perasa vanilla yang lazat, tanpa sebarang pewarna dan gula tiruan.


SIAPA YANG SESUAI?

Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan :-
  • bayi
  • pelajar
  • kanak-kanak yang sedang membesar
  • ibu mengandung
  • para atlet
  • vegetarian
  • orang sakit
  • orang yang sibuk berkerja
  • orang yang selalu mengamalkan makanan segera


      
    HARGA :
    1 CANISTER -RM113.75 
    TEMPOH GUNA- 2-4 BULAN

------------------------------------



SEBARANG TEMPAHAN,PERTANYAAN,KONSULTASI 
MEAL SHAKE BOLEH  HUBUNGI SAYA SID TERHEBAT ANDA: 

ID : 950762
SMS / WHATSAPP KE 010-7907731


No comments:

Popular Posts

Translate